helluu

Hej hallå! förlåt för den dåliga uppdateringen...
I fredags var jag på idol :D, det var min pappa som tog med mig, Tack pappa♥
Jag hejar såklart på Tove och hon var grym!!
Idag har jag haft styrka och smidighets-tävling, ( i gymnastik) jag vann inget men det var kul.
Efter det åkte mamma och jag till barkarby där jag köpte en klänning och ett sängöverkast.

Bild från Idol



Mitt nya sängöverkast!



Klänning 149:- Lindex



Här är något jag glömt att visa en cardigan från ginatricot 299:- 





Heråå see u later! ♥

Kommentarer
Postat av: nathalia haha

hej jag har en blogg som jag nyss fått den heter www.nsarabia.blogg.se och vill mer än gärna få komentarer hehe vi ses//nathalia din "kusin"

2009-11-28 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0