gdsvuvhycgdkcgdu

Det senaste dagarna har varit piss...
I fredags: jag var tråkig hela dan sa inge roligt och gjorde inge kul, jag tappade min nyckel fick bryta upp låset och jag hade inget extra lås och alla var på idrott så jag hade ingen att lägga mina saker i så jag släpade allt till idrotten men när jag väl var där så bröt jag ihop och jag satt i omklädnings rummet hela lektionen och försökte att samla mig men jag hittade nyckeln nära skåpen senare, jag vet DUM!!!
Men ett litet bonus var att vi åt på lilla rött till middag men ändå :(
Idag försov jag mig och Emmy var den som väckte mig -"Annié vakna du är försenad!" och ja ba vaa? så jag kastade på mig kläder och jag fixade inte håret eller någe smink jag var skitful ida alltså.
okej nu ska jag sluta skriva ingen orkar läsa mer men hejdå pussar ANNIÉ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0